divendres, 29 de març del 2013

Tisores de planxa



Tijera para chapa (castellà)

Tinman's snip (anglès)
______________________________________



Família d'eines: De tall.

Material que es treballa: Metall, plàstic.

Funció que té: Talla planxa i tires primes de plàstic.

Característiques: S'elegeix per la llargada en cm i pel model (català, Madrid, amb anelles, etc...).

Normes d'ús: 

- Segons el material que hem de tallar, usarem un determinat tipus de tisores.
- Les més usuals són:
- D'electricista.
- De planxa.
- En cas de tallar planxa és necessari marcar el camí de tall.
- En cas de pelar un fil conductor hem d'evitar malmetre el tall.
- No s'han de tallar mai materials més durs que la tisora utilitzada.

Normes de seguretat:

- En cas d'utilitzar-les en tensió elèctrica, el mànec ha de ser aïllant.
- Pel fet de ser una eina de tall, hem de vigilar al moment d'usar-les.








15 comentaris:

  1. Gracies m'heu ajudat a treure bona nota a un treball

    ResponElimina
  2. Moltissimes gracies, estic fent un treball al cole i m'ha ajudat molt

    ResponElimina
  3. kakakakakakakakakakakakakaka

    ResponElimina
  4. CUANDO LO COPIAS EL AZUL NO SE VA VICTOR ES... G...P.....

    ResponElimina
  5. gracies m'ha ajudat a tecno de la plana de vic

    ResponElimina
  6. M'ha ajudat molt el el meu trevall de cole :P

    ResponElimina